Tijdens mijn werk voor Terra Cacti schreef ik soms mee aan de portfolio-items op hun website. Dit is een soort showcase van wat zij hebben gedaan. Zo schreven zij voor Hero verschillende pay-offs, die ik voor ze heb samengevat en uitgelegd. Anneke Kortleve deed hierover de eindredactie.
Onze pay-offs
Op basis van deze storytelling schreven we vijf verschillende pay-offs. Deze dienen als uitgangspunt voor de communicatie van Hero.
“Jouw dagelijkse held”
Heldendom, dat zie je niet van buitenaf. Dat zit van binnen. Hero valt niet op en is er toch altijd voor je. Geen van-de-daken-schreeuwer, maar intrinsieke schoonheid, elke dag weer.
“Vol van de natuur”
Het vakmanschap stroomt door zijn aderen, samen met de liefde voor natuur. Veel natuurlijke ingrediënten, weinig suikers. Zoals je jam – of dessertsaus, of sap – zelf zou maken, als je daar zin in zou hebben.
“Al meer dan honderd jaar”
Onze overgrootouders zaten al met Hero aan tafel. Hero is betrouwbaar. Dat maakt hem een hechte tafelpartner, of een steun op reis.
“Voor jou”
Hero is er voor iedereen. En daarom houdt iedereen van Hero De hardwerkende vrouw die uit werk zin heeft in een boterham jam. Of de luie student tijdens een dagje Netflix. Een allemansvriend, maar wel een speciale. Want we weten dat je verschilt van de rest.
“Koester karakter”
Hero bestaat al heel lang en is trots, maar geen opschepper. De kracht van het bedrijf komt van binnenuit met goede en eerlijke producten. Verantwoord, eenvoudig, betrouwbaar. Dat is geen trend of een truc. Dat is de aard van
Hero.